سری قابل توجه: نقد و بررسی ساکنان دریا رولکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


رولکس از ابتدای آغاز به کار خود برخی از بهترین ساعتهای دنیا را تولید کرده است. در سال 1905 ، این شرکت فعالیت خود را در لندن آغاز کرد و تحت نام های ویلسدورف و دیویس فعالیت می کرد. ویلسدورف و دیویس ساعت های خود را با نام Rolex در سال 1908 تغییر نام دادند و در سال 1915 نام شرکت رسماً به Rolex Watch Co. Ltd. تغییر یافت.

بعداً با تغییر دو نام ، رولکس اکنون به عنوان Rolex SA شناخته می شود. تا سال 2018 ، این شرکت توسط فوربس به عنوان هفتاد و یکمین مارک با ارزش جهان رتبه بندی شده بود و از ژوئن سال 2019 ، سه ساعت از گران ترین ساعت های جهان که تاکنون فروخته شده اند ، رولکس هستند ، و رولکس دیتونا از پل نیومن در رتبه اول گرانترین قرار دارد ساعت مچی فروخته شده

 

یکی دیگر از قسمت های مهم ساعت جنس شیشه آن هست، که اکثر این ساعتها از جنس شیشه معدنی طراحی شده اند.

جنس بدنه آنها متفاوت هست و اگر به مشخصات آنها نگاهی بیندازید، متوجه جنس آن خواهید شد. مانند: چرم مصنوعی، استیل ضد حساسیت ، ضد زنگ ، رنگ ثابت و … .

همینطور جنس بند آنها هم در این لیست آورده شده است تا اگر به نوع خاصی از بند ساعت علاقه دارید برای خرید آن اقدام کنید. اکثر ساعتهای مردانه عقربه ای ،کلاسیک یا رسمی از نوع قفل بند سگکی ساده بهره می برند.

ویژگی جذاب میزان مقاومت در برابر فشار آب تا 3ATM هم در اکثر این ساعتها وجود دارد که با کلیک روی مشخصات هر کدام از این ساعتها به این موضوع پی خواهید برد.

همچنین ویژگی‌های تخصصی ساعت مانند عقربه‌های شب‌تاب هم بسیار مورد توجه آقایان هست. قابلیت نمایش دو ساعته و قابلیت نمایش 24 ساعته در ساعتهای این رده قیمتی وجود دارد.

بهترین ساعت مردانه زیر یک میلیون تومان سایت کوک باش

 

Rolex Sea Dweller Review & History

تاریخچه رولکس دری ساکن یک تاریخ جذاب است. نسخه اصلی این ساعت که در اصل در سال 1967 در پاسخ به نیازهای غواصان حرفه ای که در اعماق عمق بیشتری از همیشه کار می کردند ، توسعه یافت ، به دلیل تأخیر ثبت اختراع با شیر فرار هلیوم ، که توسط رابرت آ بارت

هنگامی که سرانجام به بازار عرضه شد ، اولین ساکن رولکس دریایی به دلیل وجود یک خط نوشتار قرمز به "Single Red" ملقب شد و حداکثر درجه عمق آن 1600 فوت (500 متر) بود. در نسخه های بعدی ، درجه عمق به زودی به 2000 فوت (610 متر) افزایش یافت. Rolex’s Sea Dweller چنان ساعت غواصی برجسته ای است که از سال 1977 تاکنون بیش از چهار دهه بخشی از شماره استاندارد غواصان Comex بوده است.

در اوایل ساکنان دریا گاهی اوقات دریچه خروج از هلیوم وجود ندارد که اکنون در تمام مدل های رولکس دری ساکن استاندارد است. علاوه بر این ، نسخه های جدیدتر از سال 2017 به بعد دارای یک ذره بین تاریخ (ملقب به سایکلوپ) هستند که مدت زمان طولانی تری در اکثر ساعتهای رولکس استاندارد بوده است. دلیل از دست رفتن Cyclops در این مدل ها این است که قبلاً استفاده از چسب پخت نور ماورا cry بنفش در بالای بلور ساعت بدون خطر آسیب دیدن تحت فشار غیرممکن بود.

ساعتهای Sea Dweller Submariner 2000 با وجود دو خط قرمز متن روی صفحه متمایز می شوند. این ساعت ها "Double Red" ملقب شده اند و به عنوان مرجع محبوب ساکنان Rolex Sea قبلی "Single Red" شناخته می شوند.

ساعتهای Rolex Sea Dweller Submariner 4000 ، که عمق خط را به 4000 فوت (1220 متر) افزایش می دهد ، در سال 1992 معرفی شد. مانند مدلهای قبلی ، Rolex Sea Dweller Deepsea 116600 اندازه کلاسیک 40 میلی متر را حفظ کرد. با این حال ، با شماره گیری Maxi و حاشیه سرامیک cerachrom به روز شد.

 

Rolex Submariner دست دوم: راهنمای خرید 101

 

Rolex Sea Dweller 4000 در سال 2008 متوقف شد ، زمانی که این شرکت Rolex Oyster Perpetual Date Sea-Dweller Deepsea را با شماره مرجع 116660 معرفی کرد. با ارائه درجه عمق رسمی 12،800 فوت (3900 متر) ، تمایز بیشترین آب را تشخیص داد ساعت مکانیکی مقاوم در برابر تولید سری در آن زمان.

سال 2014 مجدداً خط دریایی ساکن با مرجع 116600 به همراه نسخه دوم Deepsea "D-Blue" ایجاد شد که برای بزرگداشت جیمز کامرون و جشن گرفتن رکوردشکنی سفر 2012 خود به سنگر ماریانا ایجاد شده است. در طی آن غواصی ، DSV Deepsea Challenger یک ساعت آزمایشی Sea Dweller Deepsea Challenge به بازوی دستکاری کننده خود متصل داشت.

این ساعت به عمق 35756 فوت (10898.4 متر) منتقل شده بود اما طراحی شده بود تا در عمق عمیق 39370 فوت (12000 متر) ضد آب باشد. جیمز کامرون خاطرنشان کرد که ساعت آزمایشی Deepsea Challenge "یک همراه قابل اعتماد در طول غواصی بود. در بازوی زیر دست قابل مشاهده بود و دقیقاً در 10،898 متری پایین در پایین چلنجر عمیق کار می کرد. "

یک ساکن بزرگ دریایی با قطر قاب 43 میلی متر در سال 2018 در BaselWorld منتشر شد. Sea Dweller 126600 دارای حرکت کالیبر 3235 است و از بزرگنمایی خرما سایکلوپ ها بهره می برد.

تعداد زیادی از شماره های مختلف مرجع دریای ساکن در دسترس مجموعه دارانی است که مایل به جستجو هستند! این ساعت با اجرای متمرکز بر مدل های مختلف Sea Dweller Submariner 2000 و همچنین Submariner 4000 مورد اجرای بسیاری از کارهای نیمه سفارشی قرار گرفته است. برخی از اینها دارای الگوهای منحصر به فرد شماره گیری هستند و تعدادی دیگر بدون دریچه های خروج از هلیم ساخته شده اند. برخی از الگوهای شماره گیری دارای ویژگی سفارشی برای Comex S.A هستند. این علامت Comex را دارند و به آنها "ساعتهای رولکس کامکس" می گویند.

 

بیشتر بخوانید: چک لیست SEO تجارت الکترونیکی

ساعت مچی رولکس ساکنین قابل توجه صاحبان قابل توجه است

جاستین تروکس صاحب افتخار یک طلای رولکس ساب مارینر 1971 است. Theroux علاوه بر اینکه به سبک خود علاقه دارد ، از این واقعیت لذت می برد که این ساعت با سال تولد خودش مشترک است.

دیوید بکهام ، نماد فوتبال انگلیس ، چند رولکس متفاوت را در اختیار دارد. در میان آنها می توان به یک رولکس سیل ساکن دیپسی و یک زیرمارینر اشاره کرد.

ژاک پیکارد ، مهندس اقیانوسی سوئیس ، به خاطر گرفتن یک آزمایش خاص دریای عمیق به همراه خود در سفر 1960 خود به سنگر ماریانا در غرقاب تریست مشهور است.

بعد از بازگشت او و ستوان دون والش نیروی دریایی ایالات متحده از مأموریت موفق خود ، پیكارد با ارسال تلگرافی به رولكس خاطرنشان كرد كه ساعت او در 11000 متر دقیق مانده است.

سیلوستر استالونه ، کمدین جو روگان ، موسیقیدان دیو ناروارو ، و قهرمان استرالیا NBA ، استیون کاری ، به لیست افراد مشهوری که ساعت های رولکس Sea Dweller را می پوشند می پیوندند. چارلیز ترون و تایگر وودز با ساعتهای رولکس دیپ سی مشاهده شده اند و حتی رئیس کیک ، بادی والاسترو نیز یکی از آنها را به تن می کند.

اگر فیلم Argo را دیده باشید ، متوجه می شوید که بن افلک یک لباس مشکی دیپسی پوشیده است. 116660. حتی اگر این مدل خاص در زمان بحران گروگانگیری در ایران که از سال 1979 تا 1981 اتفاق افتاده بود ، تولید نمی شد ، اما از نظر مچ دست افلک فوق العاده به نظر می رسد.

چگونه می توان یک ساکن جعلی رولکس دریایی را تشخیص داد

ساعت های تقلبی رولکس یک مشکل بزرگ است زیرا تشخیص ماکت با کیفیت بالا از چیزهای واقعی بسیار دشوار است. اگر یک رولکس دریایی ساکن جدید خریداری می کنید ، مهم است که آن را مستقیماً از رولکس یا یکی از فروشندگان مجاز آنها خریداری کنید. اگر می خواهید Rolex خود را از پیش خریداری کنید ، حتماً از یک منبع معتبر خریداری کنید یا حداقل آن را نزد یک متخصص وحشت شناس معتبر ببرید که بتواند آن را از داخل و خارج بازرسی کند تا اطمینان حاصل کند که شما در واقع یک ساعت معتبر تهیه می کنید. در مواردی که شخصاً به رولکس نگاه می کنید ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

قیمت بسیار کمتر از ارزش بازار است
هیچ جعبه ای وجود ندارد و هیچ کاغذی وجود ندارد
می توانید نقایص واضحی از جمله کلمات غلط املایی ، دست اشتباه و غیره را مشاهده کنید.
نشانگرهای ساعت روشن کاملاً برافروخته نیستند
نقطه درخشان Bezel به جای سفید بودن ، ظاهری مایل به سبز دارد
حكاكي داخل قلاب به جاي آنكه اچ شود ، هوا شكل خورده و در هنگام لمس نرم احساس مي شود
به نظر می رسد دستبند یا باند از کیفیت پایینی برخوردار است یا کاملاً برافروخته نیست. پسوند غواص ممکن است از تراز خارج شود
هیچ حرف معتبری از رولکس در هر نقطه از جنبش وجود ندارد
ابعاد اشتباه ، به عنوان مثال ضخامت ، محیط و غیره

ساختن ساعتهای مصنوعی Rolex Sea Dweller که تقریباً شبیه به آنچه در واقعیت ظاهر می شوند و کار می کنند - حداقل قبل از ورود به آب - برای تقلبیان حیله گر آسان تر از همیشه است. این ساعت ها متقاعد کننده به نظر می رسند و هنگامی که با یک قیمت باورنکردنی پایین روبرو می شوند ، باید به یاد داشته باشید این جمله قدیمی که هر چیزی که به نظر می رسد خیلی خوب باشد ، درست نیست!

جعل و تقلب یک تجارت سودآور است و کسانی که رولکس راندمان تولید می کنند در تلاشند تا خریداران بدحجاب را متوقف کنند. اگر شما یک Rolex Sea Dweller یا ساعت مچی لوکس دیگری را در دست دارید ، ایده خوبی است که با یک فروشنده قابل اعتماد و قابل اعتماد مانند Worthy کار کنید. پیشگامان طالع بینی ما قبل از پذیرش ساعت حراج ، با بازرسی از هر ساعت داخل و خارج اطمینان حاصل می کنند که خریداران از مشکلات پرهزینه پرهیز می کنند.

ارزش تخمینی ساعتهای ساکن دریای رولکس

قیمت خرده فروشی یک رولکس دریایی ساکن جدید بین 11350 تا 16،050 دلار است. ساکنان پیش ساخته دریای رولکس اغلب بسیار ارزشمند هستند ، به خصوص در شرایط عالی. اگر یک ساکن دریایی منشأ منحصر به فردی داشته باشد یا یک نسخه محدود باشد ، ممکن است ارزش آن حتی بیشتر باشد.

ساعتهای Rolex Sea Dweller که متعلق به قبل هستند ، تقاضای زیادی دارند. قیمت نهایی به عوامل مختلفی از جمله شرایط ، کمیاب بودن و اینکه ساعت با جعبه نمایش اصلی خود همراه است یا به همراه مدارک اصلی بستگی دارد. در حراج های Worth’s ، ساکنان Rolex Sea هزاران دلار به طور معمول دریافت می کنند.

اگر شما یک رولکس سی ساکن دارید و می خواهید آن را بفروشید ، ما می توانیم حدس و گمان را از معادله خارج کرده و کل روند را تسهیل کنیم و نگرانی در مورد بازاریابی را برطرف کنیم. با ارائه ساعت خود به خریداران علاقه مند و دارای شرایط واجد شرایط ، اطمینان حاصل می کنیم که بهترین قیمت ممکن را دریافت می کنید.




:: موضوعات مرتبط: ساعت , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : reza
ت : یک شنبه 27 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');