چک لیست SEO تجارت الکترونیکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تقریباً 68٪ از بازدید وب سایت از موتورهای جستجو حاصل می شود. به طور طبیعی ، این امر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای وب سایت های تجارت الکترونیکی بسیار مهم می کند.

اگر یک استراتژی SEO خوب ایجاد کنید ، میزان بازدید خود را افزایش می دهید ، فروش خود را افزایش می دهید و تجارت خود را به ارتفاعات جدید می رسانید. اما از SEO غفلت کنید و وب سایت تجارت الکترونیکی شما ممکن است در میان 1.8 میلیارد وب سایت موجود در اینترنت گم شود. اگر نمی خواهید این اتفاق برای شما بیفتد ، حتماً ادامه مطلب را بخوانید.

پایه محکمی برای SEO تجارت الکترونیکی ایجاد کنید
مخاطبان و صنعت خود را بشناسید
اهرم تحقیقات کلمات کلیدی
بهینه سازی در محل
اقتدار سایت خود را افزایش دهید
حسابرسی SEO را انجام دهید
نگاهی جامع به وضعیت سئو سایت خود داشته باشید
یک استراتژی م SEOثر تجارت الکترونیکی از بالا به پایین ایجاد کنید

در مورد سئو و بهینه سازی مطالب زیادی وجود دارد که شما می توانید از آنها کمک بگیرید. اگر فکر می کند که نیاز دارید تا مطالب بیشتری در مورد سئو بدانید پیشنهاد می کنم که حتما مطلب سئو سایت در ساری در سئو شتاب مطالعه کنید تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

پایه محکمی برای SEO تجارت الکترونیکی ایجاد کنید

برای ایجاد یک استراتژی قوی تجارت الکترونیکی SEO ، شما باید با یک پایه قوی شروع کنید. یک بنیاد قوی از سایر اقدامات SEO شما پشتیبانی می کند ، و آن را بسیار مهم می کند. برای ایجاد پایه و اساس خود ، "موارد چک لیست 1" ، "مورد چک لیست 2" و "مورد چک لیست 3" را دنبال کنید.
مورد چک لیست 1. فروشگاه آنلاین خود را مناسب تلفن همراه قرار دهید

در حال حاضر ، 54.8٪ از ترافیک وب سایت از طریق دستگاه های تلفن همراه یا رایانه لوحی تأمین می شود. اگر نمی خواهید این ترافیک را از دست بدهید ، باید برای آن بهینه سازی کنید.

دو راه برای انجام این کار وجود دارد. اول ، همیشه هنگام ایجاد یک فروشگاه آنلاین یک تم مناسب برای موبایل انتخاب کنید. مضامین دوستانه تلفن همراه پیوندها ، تصاویر و طرح وب سایت شما را با دستگاه های خواننده شما تطبیق می دهند.

هنگامی که یک موضوع دوستانه برای تلفن همراه انتخاب کردید ، می خواهید از صفحات سریع موبایل (AMP) نیز استفاده کنید. AMP یک پروژه منبع باز است که هدف آن بارگیری سریع محتوای تلفن همراه با میزبانی از نسخه های ذخیره شده صفحات وب سایت در Google AMP Cache است. می توانید صفحات خود را با پلاگین AMP دوستانه تنظیم کنید.

مورد چک لیست 2. برای جعبه های پاسخ بهینه شوید

در مرحله بعدی ، می خواهید وب سایت خود را برای جستجوی گفتاری و جعبه پاسخ موتور جستجو بهینه کنید.

جستجوی صوتی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: جستجوی انجام شده از طریق دستیارهای صوتی مانند Cortana ، Siri و Alexa. برای بهینه سازی برای جستجوی گفتاری ، مطمئن شوید که کلمات کلیدی جستجوی گفتاری را در صفحات اصلی سرویس و محصول هدف قرار داده اید.

جعبه های پاسخ موتور جستجو کادرهای متنی کوتاه هستند که موتورهای جستجو در بالای نتایج جستجو قرار می دهند. در زیر می توانید جعبه پاسخ موتور جستجو را مشاهده کنید.

برای درج مطالب خود در این جعبه ، 150 - 200 کلمه پاسخ به س questionsالات رایج در وب سایت خود قرار دهید. به عنوان مثال ، یک سرویس فکس آنلاین شامل "فاکس آنلاین چیست؟" در صفحه «سquالات متداول»
مورد چک لیست 3. گواهی SSL را نصب کنید

آخر اینکه ، شما باید یک گواهی Secure Sockets Layers (SSL) نصب کنید. یک گواهینامه SSL ارتباط بازدید کنندگان وب سایت شما را رمزگذاری می کند. این رمزگذاری داده های بازدید کننده شما را ایمن نگه می دارد و رتبه بندی موتور جستجو را بهبود می بخشد - زیرا موتورهای جستجو سایت های تجارت الکترونیکی را با گواهی SSL در اولویت قرار می دهند.

می توانید یک گواهینامه SSL را مستقیماً از میزبان وب سایت یا ارائه دهنده شخص ثالث دریافت کنید.
مخاطبان و صنعت خود را بشناسید

اکنون که یک بنیاد قوی تجارت الکترونیکی در وب سایت خود ایجاد کرده اید ، وقت آن است که مخاطبان و صنعت خود را در نظر بگیرید. در طول این مرحله ، شما باید یک شخصیت خریدار ایجاد کنید و استراتژی های رقیب خود را تجزیه و تحلیل کنید.
مورد لیست چک 4. ایجاد شخصیت خریدار

بیایید با شخصیت خریدار شروع کنیم. در حالی که داده های مخاطبان هدف شما مشتریان شما را از طریق اطلاعات اساسی مانند سن و جنس توصیف می کند ، یک شخصیت خریدار شخصیت ، ارزش ها و نیازهای مشتری ایده آل شما را مشخص می کند. اساساً ، یک شخص خریدار به این س answersال پاسخ می دهد: "مشتریان من چه می خواهند و چرا".
پرسونا در مقابل مخاطب هدف

ایجاد شخصیت خریدار به شما کمک می کند انگیزه مخاطبان خود را در وب سایت خود درک کنید. این درک کلمات کلیدی شما را برای هدف قرار دادن در کل استراتژی SEO تجارت الکترونیکی هدایت می کند. برای ایجاد شخصیت خریدار ، باید اطلاعات مشتری را از طریق تحقیقات بازار جمع آوری کنید ، این داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و شخصیت خود را بسازید.
مورد چک لیست 5. رقبا را تجزیه و تحلیل کنید

شناخت رقیب خود در فروش عمده آن مهم است. برای تحقق بخشیدن به "چک لیست مورد 5" ، می خواهید نزدیکترین رقبای خود را شناسایی کرده و نقاط ضعف SEO آنها را برجسته کنید. این کار را می توانید در پنج مرحله آسان انجام دهید:

تمام رقبای خود و محصولات آنها را لیست کنید
لیست خود را به 3 تا 5 از نزدیکترین رقبایتان کاهش دهید (از نظر مخاطبان هدف و پیشنهادات محصولات / خدمات)
برای حسابرسی وب سایت های آنها از یک ابزار SEO استفاده کنید
مناطق ضعف احتمالی را برجسته کنید (به عنوان مثال ، زمان کم بارگذاری ، تصاویر بد ، بدون پیوند داخلی)
کلیدواژه های برتر رقبا ، منابع برتر ترافیک و لینک های برتر (به عنوان مثال پیوند به وب سایت های آنها از وب سایت های دیگر) را شناسایی کنید

هنگامی که این اطلاعات را بدست آوردید ، از آن استفاده کنید تا استراتژی SEO تجارت الکترونیکی خود را بر ضعیف ترین مناطق رقیب خود متمرکز کنید.

اهرم تحقیقات کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در طراحی یک استراتژی SEO تجارت الکترونیکی بسیار مهم هستند. اما قبل از اینکه بتوانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید ، باید تحقیقات کلمات کلیدی را برای شناسایی کلمات کلیدی کلیدی کلیدی و دم بلند انجام دهید.
مورد چک لیست 6. کلمات کلیدی هویت سر

کلمات کلیدی Head (که بعضا "اصطلاحات head" نامیده می شوند) کلمات کلیدی هستند که میزان بالایی از ترافیک ارگانیک را از موتورهای جستجو دریافت می کنند (به عنوان مثال ، حجم بالای جستجو). به عنوان مثال ، اگر شلوار چسبان زنانه می فروشید ، کلمات کلیدی سر شما می تواند شامل "شلوار چسبان سیاه" ، "شلوار چسبان زنانه" و "شلوار چسبان" باشد.

شما می توانید کلمات کلیدی اصلی مربوط به محصولات خود را با استفاده از ابزار کلمات کلیدی مانند Google Search Console شناسایی کنید. متناوباً ، می توانید اصطلاحات رایج مربوط به تجارت خود را جستجو کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، جستجوی "شلوار چسبان" لیستی عالی از کلمات کلیدی اصلی را برای یک فروشگاه شلوار چسبان آنلاین ارائه می دهد.
مورد چک لیست 7. کلمات کلیدی دم بلند را شناسایی کنید

کلمات کلیدی Long-tail کلمات کلیدی هستند که شامل 2 - 5 کلمه هستند. کلمات کلیدی دم طولانی معمولاً حجم جستجوی کمتری دریافت می کنند اما نتایج خاص تری را به دست می آورند. به عنوان مثال ، "شلوار استرچ با جیب استرالیا" یک کلمه کلیدی عالی برای یک شلوار استرچ استرالیایی است.

بعداً ، شما از کلمات کلیدی دنباله بلند به عنوان کلمات کلیدی Latent Semantic Indexing (LSI) استفاده خواهید کرد. کلمات کلیدی LSI به موتورهای جستجو کمک می کنند تا زمینه یک صفحه وب را درک کنند.

مانند کلمات کلیدی head ، می توانید کلمات کلیدی long-tail را با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی یا جستجوی Google شناسایی کنید. به عنوان مثال ، در اینجا برخی از کلمات کلیدی دم بلند شروع می شوند با "شلوار چسبان سیاه".
بهینه سازی در محل

سئو در سایت یکی از مهمترین قسمتهای هر استراتژی سئو تجارت الکترونیکی است. هنگام بهینه سازی SEO درخشان وب سایت خود ، شما در حال مهندسی وب سایت خود هستید تا کلمات کلیدی سر و دم بلند خود را هدف قرار دهید. برای انجام این کار ، "چک لیست مورد 8" و "چک لیست مورد 9" را دنبال کنید.
مورد چک لیست 8. جستجوگر جستجو در صفحه خود را با کلمات کلیدی بهینه کنید

ابتدا باید SEO در صفحات وب خود را بهینه کنید. هنگام بهینه سازی محتوای خود ، باید اطمینان حاصل کنید که برای هر صفحه یک کلمه کلیدی اصلی و 2 تا 4 کلمه کلیدی LSI انتخاب کرده اید. سپس ، برای اطمینان از اینکه:

از کلمه کلیدی مورد نظر خود در هر 100 کلمه 2-3 بار استفاده کنید
حداقل هر 500 کلمه از کلمات کلیدی LSI خود استفاده کنید
از کلمه کلیدی اصلی خود در عنوان ها ، زیرعنوان ها ، عنوان ، توضیحات متا و URL خود استفاده کنید
حداقل 300 کلمه محتوا برای هر صفحه وب بنویسید
مطالب خود را در پاراگراف کوتاه از 75 کلمه یا کمتر قرار دهید
س boxesالات متداول را در صفحه وب خود برای جعبه های پاسخ بگنجانید (به عنوان مثال ، "فکس آنلاین چیست")
محتوای خود را با تصاویر ، نمودارها ، اینفوگرافیک ها و ویدئوها از بین ببرید

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید با استفاده از یک افزونه رایگان مانند RankMath یا YoastSEO ، روند SEO در صفحه را ساده کنید.

نکته: مطمئن شوید که برای هر صفحه یک کلمه کلیدی اصلی منحصر به فرد انتخاب کرده اید. در غیر این صورت ، شما خطر "کلمه کلیدی آدم خواری" را پیدا می کنید ، این امر هنگامی رخ می دهد که صفحات وب شما برای ترافیک از موتورهای جستجو با یکدیگر رقابت می کنند.
مورد چک لیست 9. تصاویر خود را بهینه کنید

هنگامی که متن خود را بهینه کردید ، باید بر روی تصاویر خود تمرکز کنید. استفاده از تصاویر دوستانه SEO باعث بهبود رتبه بندی صفحات شما می شود زیرا موتورهای جستجوگر را نشان می دهد که صفحات وب شما درگیر آن هستند.

هنگام بهینه سازی تصاویر خود ، مطمئن شوید:

تصاویر خود را در قالب SEO-name (به عنوان مثال ، "wordpress-traffic-2021") نامگذاری کنید
برای هر تصویر یک برچسب alt (شامل "نمودار نمودار بازدید وردپرس-ترافیک -2021") قرار دهید
کلمات کلیدی مورد نظر خود را در برچسب های alt تصویری خود بگنجانید
اندازه پرونده خود را به زیر 70 کیلوبایت کاهش دهید (بنابراین تصاویر سرعت صفحه شما را کاهش نمی دهند)
فقط از پرونده های PNG و JPEG استفاده کنید
در صورت لزوم به منبع تصویر پیوند دهید
از تصاویر غیر پیکسلی استفاده کنید

اقتدار سایت خود را افزایش دهید

اکنون که ما در مورد SEO در صفحه بحث کردیم ، بیایید در مورد SEO خارج از صفحه صحبت کنیم. SEO خارج از صفحه بهینه سازی است که در وب سایت شما اتفاق می افتد. بسیاری از روش های عالی برای بهبود رتبه بندی SEO در خارج از صفحه شما وجود دارد ، از جمله شروع حساب های رسانه های اجتماعی ، افزودن وب سایت به فهرست ها و کسب بک لینک.

‘لیست چک لیست 10’ ، ‘چک لیست مورد 11’ و ‘چک لیست مورد 12’ این استراتژی ها را پوشش می دهد.
مورد چک لیست 10. حساب های شبکه های اجتماعی را تنظیم کنید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای ایجاد بازدید بیشتر به وب سایت شما هستند - و هرچه میزان بازدید شما بیشتر باشد ، موتورهای جستجوی بهتر وب سایت شما را رتبه بندی می کنند. بنابراین از چه نوع رسانه های اجتماعی باید استفاده کنید؟

در حالت ایده آل ، شما می خواهید یک استراتژی رسانه اجتماعی در سیستم عامل های 1 تا 3 تنظیم کنید. در اینجا ده مورد از بهترین سیستم عامل ها برای مشاغل تجارت الکترونیک آورده شده است:

فیس بوک
اینستاگرام
توییتر
TikTok
یوتیوب
Pinterest
LinkedIn
Reddit
اسنپ ​​چت
متوسط

هنگامی که بستر مناسب خود را انتخاب کردید ، باید از آن برای لینک دادن به وب سایت خود استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه ، اطمینان حاصل کنید که از Social Media Optimization (SMO) استفاده می کنید.

 

مورد چک لیست 11. وب سایت خود را به لیست فهرست اضافه کنید

بازاریابی مبتنی بر دایرکتوری اکنون بیش از 200 سال است که رایج شده است و هنوز هم در عصر اینترنت بزرگ است. به جای افزودن تجارت الکترونیکی به دفترچه تلفن ، اکنون می توانید تجارت خود را به فهرست های آنلاین اضافه کنید.

افزودن وب سایت به دایرکتوری ها باعث ایجاد ترافیک در سایت شما می شود و به شما یک بک لینک با کیفیت بالا می دهد. برای دریافت لیست های فهرست برای وب سایت خود ، مستقیماً به موارد زیر مراجعه کنید:

چهارگوش
ابرصفحه ها
صفحات زرد
نقشه نقشه
City-Data
راهنماهای محلی
داغ قورباغه
MerchantCircle
صحبت کرد
Yelp

برای دریافت یکی از این لیست ها باید لیست Google My Business را نیز تنظیم کنید:


مورد فهرست 12. محتوای مناسب برای لینک دهی ایجاد کنید

در قسمت آخر این مرحله ، شما باید محتوای مناسب برای لینک دهی را توسعه دهید. محتوای شایسته بک لینک ، وب سایت های دیگر را به لینک دادن به وب سایت شما القا می کند. لینک های دیگر وب سایت ها اقتدار سایت شما را افزایش می دهند ، زیرا در اصل به موتورهای جستجو می گویند وب سایت شما منبع قابل اعتمادی است.

شما می توانید با محتوای قابل بک لینک بسیار خلاق باشید ، زیرا می توانید فیلم ها ، راهنماهای راهنما ، پادکست ها ، اینفوگرافیک ها ، نمودارها و کتابهای الکترونیکی را برای خوانندگان خود ایجاد کنید. اگر به دنبال الهام هستید ، این آزمایش کتاب را که FlippingBook برای هدایت ترافیک وب سایت ایجاد کرده است ، بررسی کنید. ایجاد آن آسان و بسیار موفق بود.

هنگام ایجاد محتوای مناسب برای لینک دهی ، همیشه URL خود را با یکی از این ردیاب های لینک علامت گذاری کنید. ردیاب های پیوند به شما امکان می دهند اطلاعات مربوط به عملکرد پیوند خود را جمع آوری کنید.
حسابرسی SEO را انجام دهید

هنگامی که یک بنیاد محکم SEO ایجاد کردید و محتوای وب سایت خود را بهینه کردید ، وقت آن است که استراتژی خود را با حسابرسی SEO ارزیابی کنید. اگرچه ارزیابی استراتژی شما می تواند ناامید کننده باشد ، اما مهم است. اگر نقص SEO در وب سایت خود را برطرف نکنید ، رتبه وب سایت خود را محدود می کنید.

برای انجام یک ممیزی موفق در جستجوگرها ، "موارد چک لیست 13" ، "مورد چک لیست 14" و "لیست چک مورد 15" را دنبال کنید.
مورد چک لیست 13. وب سایت خود را با یک ابزار SEO بررسی کنید

ممیزی وب سایت شما با ابزار SEO سریعترین راه برای شناسایی مشکلات احتمالی سئو است. ابزارهای حسابرسی SEO وب سایت شما را جستجو می کنند و سرعت صفحه و بهینه سازی صفحه شما را ارزیابی می کنند. آنها همچنین خطاهای فنی متداول را اسکن می کنند.

هر ابزار SEO به شما نمره یا نمره می دهد و همچنین لیستی از پیشنهادات برای پیشرفت را به شما ارائه می دهد. پس از داشتن لیست پیشنهادی ، به "لیست مورد 14" بروید
مورد چک لیست 14. خطاهای رایج SEO فنی را برطرف کنید

در طی این مرحله ، باید خطاهای کاهش رتبه وب سایت خود را برطرف کنید. اگرچه این یک لیست جامع نیست ، در اینجا برخی از مشکلات رایج و راه حل های بالقوه وجود دارد:

محتوای تکراری (به سادگی نسخه تکراری را حذف کنید)
بدون امنیت HTTPS (دریافت گواهی SSL)
رباتهای موتور جستجو نمی توانند وب سایت شما را جستجو کنند (هرگونه برچسب متا «noindex» را که استفاده کرده اید حذف کرده و از Google بخواهید وب سایت شما را دوباره جستجو کند)
شما هیچ نقشه سایت XML ندارید (مراحل «لیست مورد 17» را دنبال کنید)
تصاویر شما در حال کاهش سرعت صفحه شما هستند (تصاویر خود را فشرده کنید)
پیوندهای شکسته (حذف پیوندها)
عملکرد وب سایت شما متوسط ​​است (بهینه سازی هوش مصنوعی را امتحان کنید)
وب سایت شما برای تلفن همراه مناسب نیست (یک موضوع دوستانه برای موبایل دریافت کنید و AMP را در آغوش بگیرید)

مورد چک لیست 15. سرعت صفحه خود را افزایش دهید

سرانجام ، باید اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما به سرعت بارگیری می شوند ، بنابراین بازدید کنندگان شما در صفحه باقی می مانند. در حالی که برای بارگیری متوسط ​​وب سایت 10.3 ثانیه زمان لازم است ، سرعت ایده آل بارگیری صفحه 2 - 3 ثانیه است. هنگامی که سرعت صفحه خود را در آن گروه ایده آل بدست آورید ، موتورهای جستجو به شما رتبه بالاتری می دهند و نرخ جستجوی شما (میزان ترک بازدیدکنندگان از وب سایت شما بدون بازدید از چندین صفحه) کاهش می یابد.

برای افزایش سرعت وب سایت خود ، از یکی از این ابزارهای سرعت صفحه استفاده کنید. سپس ، برای افزایش سرعت صفحه خود ، پیشنهادها را دنبال کنید. این ممکن است شامل استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN) ، کاهش مقدار جاوا اسکریپت ، CSS و HTML باشد که از موضوع زمینه وب سایت شما استفاده می کند یا کاهش کیفیت تصویر شما.
نگاهی جامع به وضعیت سئو سایت خود داشته باشید

در این مرحله ، شما تقریباً با استراتژی SEO تجارت الکترونیک خود به پایان رسیده اید. با این وجود ، هنوز چند اصلاح کوچک وجود دارد که شما باید برای افزایش رتبه وب سایت خود انجام دهید. گرچه ممکن است این اصلاحات کوچک به نظر برسند ، اما در کنار هم تأثیر زیادی در وب سایت شما خواهند داشت - بنابراین از آنها غافل نشوید!
مورد چک لیست 16. ساختار سایت خود را ساده کنید

ابتدا باید ساختار سایت خود را ساده کنید. مسیری با کمترین مقاومت راهی است که اکثر مردم طی می کنند. هنگامی که وب سایت خود را بهینه می کنید ، باید با ساده سازی ساختار سایت خود ، بازدید را برای بازدیدکنندگان آسان کنید.

ساده ترین راه برای ساده سازی ساختار سایت شما اولویت بندی صفحات است. مهمترین محتوای شما باید به صفحه اصلی شما پیوند داده شود یا با 1-3 کلیک فاصله داشته باشید. همچنین باید صفحات مهم را در عنوان و پاورقی وب سایت خود پیوند دهید.

در حالت ایده آل ، ساختار سایت شما باید به این شکل باشد:

 

مورد فهرست 17. نقشه سایت خود را به Google ارسال کنید

Sitemap یک مدل از موتورهای جستجوگر وب سایت شما است که برای تجزیه و تحلیل محتوای شما استفاده می کنند. موتورهای جستجو مانند Google از نقشه سایت برای کمک به خزنده های خود در پیمایش موثرتر وب سایت شما استفاده می کنند.

ارسال نقشه سایت خود به Google یک استراتژی ساده در زمینه جستجوگرها است ، زیرا به تلاش بسیار کمی نیاز دارد و به افزایش رتبه موتور جستجو کمک می کند. برای ارسال نقشه سایت خود به Google ، این مراحل را دنبال کنید.

نقشه سایت را به صورت دستی یا با استفاده از یکی از ابزارهای نقشه سایت ترجیحی Google ایجاد کنید
نقشه سایت خود را با استفاده از ابزار گزارش نقشه سایت خود به Google ارسال کنید

همچنین می توانید نقشه سایت خود را از طریق ابزار گزارش نقشه سایت به موتورهای جستجوی دیگر مانند Bing و Yahoo ارسال کنید.
لیست لیست مورد 18. 301 را به صفحات منقضی شده هدایت کنید

اگرچه می توانید صفحات منقضی شده را به طور کامل از وب سایت خود حذف کنید ، اما این همیشه عاقلانه نیست. اگر یک صفحه وب منقضی هنوز رتبه خوبی در موتورهای جستجو دارد ، می توانید از آن برای بازدید بیشتر و افزایش سئو استفاده کنید.

برای استفاده از صفحات وب منقضی شده خود ، یک هدایت 301 به صفحات اضافه کنید. با این کار می توانید ترافیک خود را به صفحه جدیدتر و جدیدتر هدایت کنید. می توانید با کدگذاری دستی ، با استفاده از یک افزونه یا ابزار میزبان وب سایت خود ، هدایت 301 را به آن اضافه کنید.
مورد چک لیست 19. URL های خود را بهینه کنید

URL ها یک جز often اغلب نادیده گرفته شده اما هنوز هم اساسی در SEO تجارت الکترونیک هستند. هنگام ایجاد استراتژی خود ، از URL خود استفاده کنید و این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

از 128 حرف یا کمتر در هر URL استفاده کنید
از کلمه کلیدی اصلی هر صفحه وب در URL استفاده کنید
از URL هایی استفاده کنید که محتوای شما را توصیف می کنند (به عنوان مثال ، برای صفحه "درباره ما" از URL "samplewebsite.com/about-us/" استفاده کنید)
از یک سبک URL ثابت استفاده کنید
کلمات را با خط فاصله جدا کنید (به عنوان مثال "samplewebsite.com/about-us/" به جای "samplewebsite.com/aboutus/")
URL خود را تمیز نگه دارید (به عنوان مثال "samplewebsite.com/blog/how-to-grow-snflowers" به جای "samplewebsite.com/blog/flowers/2391394881035838184.html")

لیست 20 مورد را بیابید

سرانجام ، فراموش نکنید که بر روی دانش SEO تجارت الکترونیک خود کار کنید. اگرچه خوب است که در SEO جستجو کنید ، همیشه جای پیشرفت دارد. برای تیز نگه داشتن مهارت های خود ، دانش خود را از طریق پادکست ها ، کارگاه ها و دوره های صدور گواهینامه SEO بسازید.

استفاده از اینترنت را نیز به نفع خود فراموش نکنید. همیشه هنگام ورود به قلمرو جدید ، همیشه به دنبال راهنماهای متخصص باشید. به عنوان مثال ، هنگام راه اندازی فروشگاه آنلاین به راهنماهایی مانند این راهنما مراجعه کنید.
یک استراتژی م SEOثر تجارت الکترونیکی از بالا به پایین ایجاد کنید

گرچه SEO تجارت الکترونیکی می تواند زمانبر باشد ، اما سرمایه گذاری شایسته ای است که هر کسب و کاری باید انجام دهد. اکنون که ابزار و دانش لازم برای بهبود سئوی وب سایت خود را بدست آورده اید ، وقت آن است که اقدام کنید.

کلید ایجاد یک استراتژی موثر تجارت الکترونیکی در برنامه ریزی نهفته است. موارد چک لیست موجود در این راهنما را دنبال کنید و SEO وب سایت خود را از بالا به پایین بهبود ببخشید.




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : reza
ت : یک شنبه 13 تير 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');