آشنایی مقدماتی با انواع کولرهای گازی و انواع برند کولر گازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


آشنایی مقدماتی با انواع کولرهای گازی و انواع برند کولر گازی


در این مطلب میخواهیم درباره انواع کولرهای گازی و برندهای مختلف آن صحبت کنیم. کولرهای گازی در ایران به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و اگر آنها را بخوبی بشناسیم می توانیم انتاب های خوبی را انجام دهیم.

پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را بخوانید.

 

انواع کولر گازی را بشناسیم


کولر‌گازی نصب‌شده پشت پنجره

این نوع کولر یک سیستم یکپارچه است که همه اجزاء آن بصورت فشرده و جمع‌و‌جور داخل یک محفظه قرار‌گرفته و اغلب پشت پنجره یا گاهی توی یک حفره داخل یکی از دیوار‌های خارجی ساختمان کار‌گذاشته می‌شود. همه قسمتهای سیستم سرمایشی کولر داخل یک محفظه است و قسمت بیرونی دستگاه گرما را به بیرون می‌فرستد و طرف داخلی دستگاه سرما را به داخل هدایت می‌کند.

 

کولر‌گازی پرتابل

این نوع از کولر هم مثل مورد قبلی همه اجزاء سیستم سرمایشی را در خود دارد و گرما را از یک دریچه از طریق یک لوله خروجی که توی یکی از دیوار‌های خارجی ساختمان یا پنجره نصب‌شده به بیرون هدایت می‌کند.

 

کولر‌گازی اسپلیت

این نوع کولر‌گازی که به کولر بی‌مجرا یا مینی اسپلیت معروف است، در خانه‌ها، هتل‌ها و فضاهای تجاری و خانه‌های چند‌واحدی زیاد دیده می‌شود. این کولر به یک آپشن محبوب در خانه‌هایی که سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی HVAC

 

سیستم مرکزی

این نوع سیستم‌های حرارتی بزرگترین نوع دستگاه‌های حرارتی است و درست مثل سیستم اسپلیت، از دو‌بخش تبخیر‌کننده و کندانسور تشکیل‌شده، که از‌طریق لوله‌های سرما‌ساز به هم مرتبط هستند. سیستم کندانس، یک محفظه بزرگ است که در فضای خارجی ساختمان کار‌گذاشته شده و شامل فن کندانسور، لوله‌های کندانسور و کمپرسور است.

 

برند های کولر گازی :

کولرگازی اجنرال - کولرگازی جنرال - کولرگازی گری - کولرگازی مدیا - کولرگازی تراست - کولرگازی ال جی - کولرگازی پاناسونیک - کولرگازی هیتاچی- کولرگازی میتسوبیشی - کولرگازی بوش - کولرگازی تاچی - کولرگازی گلدیران - کولرگازی سامسونگ - کولرگازی بکوو - کولرگازی دوو - کولرگازی بوتان - کولرگازی کرییر - کولرگازی دایکین - کولرگازی ایوا - کولرگازی گریر - کولرگازی هوگن - کولرگازی بویلر - کولرگازی تی سی ال - کولرگازی گودمن - کولرگازی تکنوکیت - کولرگازی آکایی - کولرگازی سام - کولرگازی توشیبا - کولرگازی تولیپس - کولرگازی گالانز - کولرگازی گاسونیک - کولرگازی لارس - کولرگازی سانیو - کولرگازی وستل - کولرگازی کین - کولرگازی آرتی سی - کولرگازی اسنوا - کولرگازی ویرپول - کولرگازی ایران رادیاتور - کولرگازی تکنوگاز - کولرگازی پاکشوما - کولرگازی آرچلیک - کولرگازی چیگو - کولرگازی بهی - کولرگازی وستینگ هاوس - کولرگازی وست پوینت - کولرگازی وستل

 

اگر به تعمیرات انواع کولرهای گازی در تهران نیاز داشتید مثلا کولرهای گازی اجنرال یا سامسونگ و یا ال جی می توانید از این صفحه دیدن کنید و درخواست خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ دهید.

 

کولر های گازی پنجره ای و اسپیلت جزء دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک قرار میگیرند باتوجه به رشد روز افزون استفاده از این تجهیزات در ساختمانها و عدم وجود نیروی متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس این دستگاه ها بستر مناسبی جهت کار و فعالیت در این زمینه را فراهم نموده است. موسسه اموزشی دانش تاسیسات پس از آموزش کامل و حرفه ای تعمیرو نصب کولرهای گازی در صورت تمایل شما را به شرکت های اجرایی در این زمینه معرفی می نماید تا بتوانید در بازار کار فعالیت خود را اغاز نمائید.

 


کندانسور

شستشوی کندانسور حتما باید این کار را به درستی انجام شود تا در مصرف برق و فشار از موتور کاسته شود ،با شستشوی کندانسور تمامی ذرات گرد و غبار از روی بدنه کندانسور پاک و باعث پاکسازی و رسیدن به هوای تازه به لوله های کندانسور می شود در نتیجه گاز سریع و خنک می شود و سرمای بهتری را خواهید داشت.

 

لوله کشی

در لوله کشی حتما باید اورداراپ رعایت شود تا از فشار بی مورد به موتور جلوگیری شود در موقع لوله کشی حتما از فنر داخل و فنر خارجی استفاده کرد خم های لوله به درستی انجام بشود ،عایق روی لوله ها حتما استاندارد و با پوشش مناسب نوار پرایمر پوشیده شود یک نصب خوب و درست باعث جلو گیری از هزینه های بعد از آن خواهد شد.


اگر سیستم کولر و یا سیستم های برودتی شما به هر دلیلی خراب شد و دچار نقص فنی شد می توانید با گروه تخصصی تعمیراتی تک کولر هماهنگی های لازم را انجام دهید ، ما در کمترین فرصت ممکن در خدمت شما عزیزان هستیم برای اینکه مشکل شما را حل نمائیم از تکنیک های حرفه ای و کارشناس های زبده استفاده می کنیم و در استخدام این چنین افراد سعی میکنیم فیلتر های خاصی را قرار بدهیم که بهترین افراد به استخدام مجموعه ما در آیند .

 

مزایای کولرهای گازی اسپلیت نسبت به کولرهای آبی :

کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به کولرهای آبی دارای خنکی مطبوع تر، امکان تصفیه هوای داخلی و جذب ذرات و آلودگی های معلق در هوا، تأمین سریع تر دمای هوای دلخواه، قابلیت استفاده و بهره برداری در آب و هوای گرم و شرجی (مرطوب)، تأمین آسایش و رفاه بیشتر، عدم نیاز به مصرف صدها لیتر آب در هر روز، امکان تنظیم دمای هوای خنک خروجی، امکان تأمین گرمایش در مدل های خاص، عدم نیاز به اجرای کانال کشی حجیم کولرهای آبی، کارکرد بی صدا، طراحی شیک و زیبا و ... می باشند.




:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: تعمیر کولر سامسونگ, سرویس کولر سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 19 اسفند 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');