تعمیرات کولر گازی در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تعمیر کولر گازی

همانطور که می دانید تعمیر کولر گازی نسبت به تعمیر کولر های ابی هزینه بیشتری را دارد. البته کولر های گازی از قدرت بیشتر و سرمای خیلی بالاتر و بدون صدا می باشد که امروزه کولر آبی جای خودشو به کولر گازی داده است.

 

تعمیر کولر گازی اسپلیت

سازندگان کولر گازی اسپلیت را به دو بخش تقسیم بندی کرده اند که یک قسمت از آن در داخل اتاق نصب می شود و دیگری در خارج از اتاق و در بالای پشت بام وصل می شود که در اصل بخش بیرونی موتور یا کمپرسور است که برای کاهش صدا آن را به دور از اتاق نصب می نمایند.

این نوع از کولر از دیگر هم نوع های خود مانند کولر گازی پنجره ای و همچنین قابل حمل فضای بیشتری را نیاز دارد. تکنسین متخصص ما برای تعمیر کولر اسپلیت مهارت بسیار بالایی دارند و شما می توانید در کم ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت خود را تعمیر نمایید چراکه تعمیرکاران ما کلیه برند ها و انواع کولر را به صورت تخصصی تعمیر می کنند.

 


آموزش تعمیرات کمپرسور اسکرول:

نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد مینماید. از مهمترین مزایای این کمپرسورها راندمان بالا، صدای کم و طول عمر زیاد آن است.

 


خدمات نصب و تعمیر کولر گازی برای کلیه برند ها:

یکی از نگرانی های مشتریان خدمات برند دستگاه کولر گازی است در صورتی که ما به همه ی خدمات کولر گازی برای همه برندها خدمات انجام می دهیم. کارشناسان سایت تاسیسات بخواهید تا کارتان را راه بیاندازند.

برای ما مهم نیست که کولر گازی خود را از کجا تهیه کردید از هر برند و مدل مختلف که باشد ما آن را تعمیر می کنیم.

 

خدمات کولر گازی شامل: تعمیر کولر گازی ، نصب ، شارژ ،جابه جایی ، باز کردن فوری کولر گازی انجام می شود.

خدمات تعمیر کولر گازی و اسپیلت برای کلیه برند هایی مثل: اجنرال ، جنرال ، ال جی ، سامسونگ ، توشیبا، گری ، مدیا ، هیتاچی ، شارپ ، میتوبیشی، هایسنس و … انجام می شود.

 

اگر به خدمات تعمیرات انواع برندهای کولر گازی از جمله اجنرال نیاز دارید می توانید به صفحه خدمات تعمیرات کولر اجنرال در تاسیسات سرویس مراجعه کنید.


تعمیرات کولر گازی ایستاده در تهران

کولر گازی ایستاده مشخص است که از قدرت بسیار بالایی بهرمند است و در فروشگاه ها و اماکن عمومی نیز بیشتر استفاده می شود! البته در فضا های نسبتا بزرگ به دلیل سرمایش خوب این کولر افراد از این دستگاه استفاده می نمایند. در برخی موارد که صاحب خانه ها امکان نصب کولر گازی پنجره ای و یا نصب اسپلیت را ندارند به استفاده از کولر گازی ایستاده روی می آورند.

 


سرویس اسپیلت

سرویس باعث کم شدن فشار بر روی اسپلیت می باشد.اگر بخواهیم دقیق تر به آن نگاه کنیم سرویس اسپلیت برای بالابردن قدرت و شتاب دهی باد و قدرت خنک کنندگی بالاتر و کم تر فشار امدن به اسپلیت می باشد.به طور معمول باید سالی یک بار حتما اقدام به سرویس اسپلیت خود کنید.

 


تعمیرکولرگازی و سرویس کولرگازی

لازم به ذکر است یک نکته را برای شما عزیزان بیان کنیم.این متن برای افرادی نوشته شده است که تعمیرکولرگازی در گوگل سرچ می کنن و یا افرادی که سرویس کولرگازی در سایت سرچ می کنند و فاصله یا همان اسپیس را رعایت نمی کنند. در کل اگر قصد تعمیرکولرگازی و یا سرویس کولرگازی دارید به راحتی می توانید باما نسبت به تعمیر کولرگازی و سرویس کولرگازی اقدام نمایید.


آشنایی با مدل های اواپراتور (تبخیر کننده)

مجموعه ای از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک با طراحی خاص می باشد که در بخش داخلی دستگاه (Indoor) قرار گرفته و محل خنک سازی هوا (در حالت سرمایش) و یا دفع گرما (در حالت گرمایش) میباشد. به عبارتی هوای درون اتاق با مکیده شدن از قسمت بالای یونیت داخلی وارد محفظه اواپراتور شده و پس از خنک شدن (در حالت سرمایش) و یا گرم شدن (در حالت گرمایش) از قسمت پایینی آن به سمت اتاق دمیده میشود.


شارژ کولر گازی یا اسپیلیت:

شارژ کولر گازی به دلیل این که اسپیلیت دارای اتصالات مهره ای استباید گاز کولر گازی را خارج کنید. وقتی اسپیلیت باد گرم می زند یکی از دلیل این مشکل یعنی گاز در حال تمام شدن است.

در آن موقع باید دستگاه کولر گازی را خاموش کنید و کار کردن بدون گاز باعث سوختن کمپرسور و یا یکی از قطعات اسپیلیت می شود.

برای شارژ کردن کولر گازی با مرکز مجاز تعمیر کولر گازی تماس بگیرید تا تعمیرات را انجام دهند. بعد از نشتی اسپیلت و وکیوم کردن ( تمیز کردن هوا و رطوبت در داخل اسپیلیت) کولر گازی گاز آن را شارژ کنید.

 

همچنین اگر به خدمات تعمیرات کولر گازی در کرج نیاز داشتید می توانید از اینجا وارد شوید.

 

زمان تعمیر کولر گازی

چه زمانی نیاز به تعمیر کولرگازی احساس می شود؟ در هنگام استفاده از کولرهای گازی ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوید. در صورتی در کولر گازی خود هر یک از مشکلات زیر را مشاهده کردید، زمان تعمیر کولر گازی فرا رسیده و لازم است که حتما با یک مرکز تعمیرات مجاز و متخصص تماس بگیرید .

تعمیر کولر گازی از آن جهت حائز اهمیت است که این وسیله ارتباط مستقیمی با رفاه حال کاربران به خصوص در فصل گرم دارد، لذا تعمیر کولر گازی در واقع به معنی فراهم آوری آرامش و حال خوب برای کاربران است. در این بخش به ذکر برخی از مشکلات رایج در کولرگازی می پردازیم.




:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی , تعمیر کولر اجنرال , تعمیر کولر در تهران , تعمیر کولر در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 21 بهمن 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');