لوله بازکنی غرب و شرق تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


لوله بازکنی در غرب و شرق تهران


خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله این روزها با توجه به اهیمت آن بسیار مهم شده هست. اکثر مردم دوست دارند که بتوانند در سریع ترین زمان مشکلاتشان حل شود. اما نکته مهم این هست که نمی شود براحتی به هرکسی برای این خدمات اعتماد کرد.

در این مطلب سعی خواهیم کرد مواردی را برای شما بیان کنیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری از نوع خدمات دهی شرکتهای ارائه دهنده لوله بازکنی و تخلیه چاه بدست بیاورید و هم شرکت های خوبی را برای شما در مناطق شرق و غرب تهران معرفی خواهیم کرد که جزو بهترین شرکتهای خدمات دهی می باشند.


می دانیم که گرفتگی چاه توالت ، سینک ظرفشویی ، لباسشویی و ... برایتان دغدغه ذهنی ایجاد کرده. ما این دغدغه را حل می کنیم.. خدمات لوله بازکنی ما در غرب تهران تمامی نقاط تهران و کرج به صورت شبانه روزی ( حتی روزهای تعطیل و تعطیلات عید نوروز ) می باشد.

 


روش های انجام خدمات لوله بازکنی در غرب و شرق تهران


لوله بازکنی توسط دستگاه تراکم و پمپاژ هوا

دستگاه تراکم و پمپ هوا ، فشار هوای شدیدی تولید کرده و با پمپاژ این هوای متراکم شده به داخل چاه توالت یا لوله فاضلاب باعث باز شدن گرفتگی آن می شود. در این روش لوله بازکنی ، لوله باز کن مقداری آب به داخل لوله فاضلاب می ریزد که هوای متراکم شده از درز های لوله خارج نشود.

سپس لوله دستگاه تراکم هوا را وارد چاه فاضلاب کرده و به محض روشن شدن دستگاه ، فشار هوای شدیدی وارد مسیر لوله فاضلاب شده و گرفتگی باز می شود. در این روش ، لوله باز کن باید تجربه و مهارت زیادی در استفاده از دستگاه داشته باشد. استفاده از پمپ هوا ، زمان بر تر از فنر است.

 

اگر منطقه ای که شما فعالیت می کنید در منطقه شرق تهران باشد. سایت پرتقال در این منطقه نیز خدمت رسانی را انجام می دهد. می توانید با ورود به صفحه لوله بازکنی در شرق تهران در سایت پرتقال مراجعه کنید.

 

چاه بازکنی در غرب تهران با دستگاه فنر

معمول ترین و پر کاربرد ترین روش چاه بازکنی ، استفاده از فنر است که گاها به آن فنر فولادی نیز می گویند. کلافی از فنر داخل دستگاه وجود دارد که کار آن ارسال فنر به داخل لوله و چرخاندن فنر است .

دستگاه فنر لوله بازکنی در اکثر موارد با موفقیت گرفتگی را باز می کند. فنر علاوه بر رفع گرفتگی چاه توالت ولوله فاضلاب ، مسیر لوله های فاضلاب را جرم گیری نیز می کند و همچنین تمامی مواد جامع مسیر فاضلاب را جابجا کرده و گرفتگی را از بین می برد. مواد جامع پس از جابجا شدن ، به داخل چاه فاضلاب می افتند یا اگر به فنر گیر کنند ، از فاضلاب خارج می شوند.


خدمات فنی پرتقال دارای ابزاری پیشرفته بوده و با تعهد چند ساله خود ، اعتماد بسیاری از همشهریان عزیز تهران ، کرج و منطقه غرب تهران را کسب کرده است به طوری که روزانه تماس های زیادی از مشتریان قدیمی داشته و به این تماس ها افتخار می کنیم و این به دلیل وجود کادر مجرب و حرفه ای و قیمت های مناسب و رقابتی و رعایت اخلاق کاری است.


لوله بازکنی شرق تهران فوری ارزان

زمانی که لوله فاضلاب یا همان چاه فاضلاب داخل ساختمان اعم از لوله های موجود در آشپزخانه ، حمام ، توالت فرنگی و دستشویی ایرانی به مشکل بر خورد در اولین فرض بدون اتلاف زمان با یکی از دفاتر شرکت ما تماس بگیرید و با شرح کامل مشکل پیش آمده در خواست سرویسکار لوله بازکنی نماید تا در کمتر از نیم ساعت سرویسکار ما درب منزلتان حضور یابد مشکل را اساسی حل کند.

 

همچنین اگر در منطقه تهرانپارس حضور دارید سایت دگیری هم خدمات بازکردن لوله ها و تعمیرات لوله کشی را انجام می دهد. برای دریافت این خدمات می توانید از لوله بازکنی فوری و شبانه روزی تهرانپارس سرویس کمک بگیرید.


لوله بازکني شرق تهران اعم از :

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید،شهرک زیتون، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد
لوله بازکني شرق تهران با دستگاه جديد و با فنر مخصوص
در آوردن گوشي موبايل ، انگشتر طلا ، پلاک و…
در آوردن گوشي موبايل ، انگشتر طلا ، پلاک از لوله در لوله بازکنی شمال تهران
باز کردن لوله هاي داخل سيفون لوله فاضلاب – داخل توالت سنتي و فرنگي
تشخيص ترکيدگي لوله با دستگاه هاي پيشرفته تهران
تشخيص ترکيدگي لوله تهران با دستگاه هاي پيشرفته
باز کردن لوله حمام
بازکردن لوله پشت بام
بازکردن لوله توالت فرنگي
بازکردن لوله توالت ايراني
بازکردن لوله سينگ ظرف شويي
بازکردن تمام لوله هاي چدن قديمي
بازکردن لوله هاي کفشورها
بازکردن لوله هاي اصلي ساختمان


آیا محلول های اسیدی لوله بازکنی و چانته مفید است

بعضی از عزیزان خود اقدام به باز کردن لوله می کنند که در بیشتر مواقع هم ناموفق هستند چون نه ابزار لازم را دارند و نه مهارت کافی را در این کار دارا هستند و با اینکار تنها زمان را تلف کرده و شاید محیط را آلوده تر خواهند نمود.

ریختن محلول های لوله بازکنی اسیدی و چانته نیز بی فایده است به دو دلیل . دلیل اول اینکه وقتی لوله مثلا در فاصله ۳ متری گرفته ، لوله پر از آب است و با ریختن محلول درون آن ، محلول رقیق میشود و کارایی نخواهد داشت . وقتی هم که لوله باز است محلول به سرعت از لوله خارج شده و زمانی برای اثر گذاشتن روی گرفتگی نخواهد داشت.


لوله بازکنی غرب تهران
خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، در آوردن انگشتر ، موبایل و… از لوله ، حفاری چاه ، لایروبی و توقه چینی چاه و… در غرب تهران با بهترین کیفیت و بصورت ۱۰۰ درصد تضمینی با دستگاه های بروز و مدرن ( دستگاه ژنراتور برقی و دستگاه تراکم هوا ) در غرب تهران بدون تعطیلی و شبانه روزی انجام میشود .

ارائه بهترین خدمات در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران

 

لوله بازکنی غرب تهران اعم از :

پونک، ستارخان، جنت آباد، آرباشهر، شهران، شهر زیبا، طرشت، چیتگر، گیشا، شهرک اکباتان، تهرانسر، آزادی، حصارک، فردوس و…


تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران

وجود نم و رطوبت و تبله گچ دیوار یکی از موارد آزار دهنده ای است که نمای داخلی ساختمان به شدت نا زیبا و خراب میکند . البته اگر زمان را از دست ندهیم و در همان روز های ابتدایی متوجه نم و رطوبت شدیم اقدام به رفع آن کنی مسلما کمتر خسارت خواهیم دید.

وجود ترکیدگی در لوله های آب ، شکستگی لوله های فاضلاب یا باز شدن اتصالات لوله های فاضلاب که بیشتر به علت ریختن اسید برای باز کردن لوله اتفاق می افتد ، باعث میشود آب یا فاضلاب در سقف و یا دیوار پیشروی کرده و گچ دیوار را خراب و بریزد و چهار چوب های درب ها را پوسانده و زنگ بزند.




:: موضوعات مرتبط: لوله بازکنی , ,
:: برچسب‌ها: لوله بازکنی غرب تهران,لوله بازکنی شرق تهران,لوله بازکنی تهرانپارس ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : سه شنبه 25 دی 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');